Technik organizacji reklamy


Jeśli:

  • jesteś twórczy,
  • pozytywnie „nieprzewidywalny”,
  • lubiany przez ludzi,
  • otwarty na nowe znajomości,
  • „wyczuwasz” ludzi, jesteś tzw. psychologiem- amatorem :),
  • lubisz wyróżniać się z tłumu np. oryginalnym ubiorem,
  • masz wyobraźnię przestrzenną.

Wybierz ten zawód!

Tu:

  • nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe,
  • opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej,
  • będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej,
  • nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe,
  • zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów  do współpracy z agencjami reklamowymi.

Po szkole:

Technik organizacji reklamy może być zatrudniony jako:

PAMIĘTAJ RYNEK SZUKA DOBRYCH SPECÓW OD REKLAMY –  BEZ REKLAMY NIE MA KLIENTÓW, BEZ KLIENTÓW NIE MA ZYSKÓW!

Nauka w technikum trwa 4 lata i kończy się egzaminem maturalnym oraz egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Zdając go zdobędziesz kwalifikacje:

  • A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych,
  • A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.