Jeśli:
– jesteś twórczy
– pozytywnie ?nieprzewidywalny?
– lubiany przez ludzi
– otwarty na nowe znajomości
– ?wyczuwasz? ludzi, jesteś tzw. psychologiem- amatorem:),
– lubisz wyróżniać się z tłumu np. oryginalnym ubiorem?
– masz wyobraźnię przestrzenną
Wybierz ten zawód!
Tu:
– nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe
– opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej
– będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej
– nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe
– zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi
Po szkole:
Technik organizacji reklamy może być zatrudniony jako:
Przedmioty w rozszerzeniu: matematyka, geografia oraz uzupełniająco historia i społeczeństwo
PAMIĘTAJ RYNEK SZUKA DOBRYCH SPECÓW OD REKLAMY – BEZ REKLAMY NIE MA KLIENTÓW, BEZ KLIENTÓW NIE MA ZYSKÓW!
Nauka w technikum trwa 4 lata i kończy się egzaminem maturalnym oraz egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Zdając go zdobędziesz kwalifikacje:
- A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
- A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej