Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Technik reklamy

Technik reklamy

JEST TO WIELOZADANIOWIEC, KTÓRY ZAJMUJE SIĘ PLANOWANIEM, REALIZACJĄ I BADANIEM KAMPANII REKLAMOWYCH.

 

Jego kreatywność nie zna granic – z łatwością wymyśla hasła reklamowe, by za chwilę zająć się organizacją sesji zdjęciowej, a pod koniec dnia napisać jeszcze scenariusz do reklamy. Jego wyobraźnia nie zna granic! Jeśli lubisz media społecznościowe i masz potencjał twórczy, technik reklamy jest zawodem dla Ciebie.

 

To kierunek dla osób kreatywnych, komunikatywnych, otwartych na nowe doświadczenia łatwo nawiązujących kontakty z ludźmi. Zdobędziesz u nas nie tylko poszukiwane na rynku pracy umiejętności w zakresie grafiki komputerowej, ale również reklamy w mediach społecznościowych.

 

W CZASIE NAUKI…

  • nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe,
  • opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej,
  • będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej,
  • nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe,
  • zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi.

 

KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONE W ZAWODZIE

Absolwent szkoły w zawodzie technik reklamy jest przygotowany do wykonywania zadań zawodowych:

 

w zakresie kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego takich jak:

  • przygotowanie elementów strategii reklamowej;
  • przygotowanie elementów kreacji reklamowej;
  • produkcja reklamy;

 

w zakresie kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową takich jak:

  • planowanie kampanii reklamowej;
  • organizowanie sprzedaży reklamowej;
  • realizowanie kampanii reklamowej;
  • badanie przekazu reklamowego.
Data dodania: 2024-11-13 18:37:26
Data edycji: 2024-11-18 09:01:02
Ilość wyświetleń: 58

Instytucje

"Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces."

Henry Ford

Współpracujemy z

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej