Technik reklamy


(zajęcia dodatkowe: fotografia i grafika komputerowa, wizaż i stylizacja w reklamie)

Jeśli:

  • jesteś twórczy,
  • pozytywnie „nieprzewidywalny”,
  • lubiany przez ludzi,
  • otwarty na nowe znajomości,
  • „wyczuwasz” ludzi, jesteś tzw. psychologiem- amatorem :),
  • lubisz wyróżniać się z tłumu np. oryginalnym ubiorem,
  • masz wyobraźnię przestrzenną.

Wybierz ten zawód!

Tu:

  • nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe,
  • opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej,
  • będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej,
  • nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe,
  • zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów  do współpracy z agencjami reklamowymi.

Po szkole:

Technik organizacji reklamy może być zatrudniony jako:

PAMIĘTAJ RYNEK SZUKA DOBRYCH SPECÓW OD REKLAMY –  BEZ REKLAMY NIE MA KLIENTÓW, BEZ KLIENTÓW NIE MA ZYSKÓW!

ZAROBKI – według danych wynagrodzenia.pl specjalista ds. marketingu wynosi od 3 297 PLN do 5 605 PLN

KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONE W ZAWODZIE

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

Absolwent szkoły w zawodzie technik reklamy jest przygotowany do wykonywania zadań zawodowych:

  1. W zakresie kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego:
    • przygotowania elementów strategii reklamowej;
    • przygotowania elementów kreacji reklamowej;
    • produkcji reklamy;
  2. W zakresie kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową:
    • planowania kampanii reklamowej;
    • organizowania sprzedaży reklamowej;
    • realizowania kampanii reklamowej;
    • badania przekazu reklamowego.