(zajęcia dodatkowe: fotografia i grafika komputerowa, wizaż i stylizacja w reklamie)
Jeśli:
- jesteś twórczy,
- pozytywnie „nieprzewidywalny”,
- lubiany przez ludzi,
- otwarty na nowe znajomości,
- „wyczuwasz” ludzi, jesteś tzw. psychologiem- amatorem :),
- lubisz wyróżniać się z tłumu np. oryginalnym ubiorem,
- masz wyobraźnię przestrzenną.
Wybierz ten zawód!
Tu:
- nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe,
- opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej,
- będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej,
- nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe,
- zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi.
Po szkole:
Technik organizacji reklamy może być zatrudniony jako:
PAMIĘTAJ RYNEK SZUKA DOBRYCH SPECÓW OD REKLAMY – BEZ REKLAMY NIE MA KLIENTÓW, BEZ KLIENTÓW NIE MA ZYSKÓW!
KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONE W ZAWODZIE
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Absolwent szkoły w zawodzie technik reklamy jest przygotowany do wykonywania zadań zawodowych:
- W zakresie kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego:
- przygotowania elementów strategii reklamowej;
- przygotowania elementów kreacji reklamowej;
- produkcji reklamy;
- W zakresie kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową:
- planowania kampanii reklamowej;
- organizowania sprzedaży reklamowej;
- realizowania kampanii reklamowej;
- badania przekazu reklamowego.