Technik organizacji reklamy (wizualizacja informacji w biznesie)


Jeśli:

– jesteś twórczy

– pozytywnie ?nieprzewidywalny?

– lubiany przez ludzi

– otwarty na nowe znajomości

?wyczuwasz? ludzi, jesteś tzw. psychologiem- amatorem:),

– lubisz wyróżniać się z tłumu np. oryginalnym ubiorem?

– masz wyobraźnię przestrzenną

Wybierz ten zawód!

Tu:

– nauczysz się organizowania sesji zdjęciowych i filmowych na potrzeby reklamowe

– opanujesz zasady obsługiwania programów graficznych niezbędnych w projektowaniu reklamy opakowań i informacji wizualnej

– będziesz uczestniczył w zajęciach z rysunku, liternictwa, grafiki użytkowej odbywających się w odpowiednio wyposażonej pracowni plastycznej

– nauczysz się jak należy projektować reklamę prasową, radiową, spot reklamowy, plakat i inne środki reklamowe

– zdobędziesz umiejętności prowadzenia prezentacji i rozmów sprzedażowych oraz pozyskiwania klientów  do współpracy z agencjami reklamowymi

 Po szkole:

Technik organizacji reklamy może być zatrudniony jako:

 Przedmioty w rozszerzeniu: matematyka, geografia oraz uzupełniająco historia i społeczeństwo

PAMIĘTAJ RYNEK SZUKA DOBRYCH SPECÓW OD REKLAMY –  BEZ REKLAMY NIE MA KLIENTÓW, BEZ KLIENTÓW NIE MA ZYSKÓW!

 

Nauka w technikum trwa 4 lata i kończy się egzaminem maturalnym oraz egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Zdając go zdobędziesz kwalifikacje:

  • A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej